• 8 صبح - 9 شب
  • مراجعه حضوری: به دلیل تغییر مکان، مراجعه حضوری امکان پذیر نیست
  • 09169500599

درباره ما

درباره ماشین چک

درباره ما

ماشین چک به عنوان زیر مجموعه شرکت “فرتاک اوکسین وندا ” فعالیت خودرا دراهواز از سال 1399 آغاز نمود. هدف شرکت سرویس دهی به همشهریان گرامی در راستای سهولت خریدو فروش خودرو می باشد .
خدمات ماشین چک

بررسی خودرو از نظرظاهری و فنی به خریدار درانتخاب خودروی مورد نظر خود کمک میکند همچنین ارائه گزارش و مشاوره قیمت میتواند به شما یاری دهد خرید مطمئن تری داشته باشید
هدف ماشین چک فراهم کردن بهترین سرویس برای همشهریان با استفاده از کارشناسان مجرب و همچنین تجهیزات به روز و پیشرفته. همچنین علاوه بر اینکه کارشناسان ما میتوانند روال کارشناسی را در محل انتخابی مشتری انجام دهند، مشتری میتواند با مراجعه به محل کار ما از این خدمات استفاده کند .
کارشناسان ما همگی دوره های علمی در زمینه خودرو را پشت سر گذاشته و تجربه کافی برای امر کارشناسی نیزدارند.
چشم انداز ماشین چک سرویس دهی به هم استانیان گرامی در همه شهرهای استان خوزستان است.

مزایای ما

ماشین شما چه ارزشی دارد؟ بهترین ارزش مطلق را برای وسیله نقلیه تجاری خود دریافت کنید. ما حتی از عهده تمام کارهای اداری برمی آییم. قرار ملاقات خود را امروز تنظیم کنید!

اتومبیل های ما با تمام نیازهای تکمیل شده کاملاً ثبت شده تحویل داده می شوند. ما ماشین شما را به هر کجا که باشید تحویل خواهیم داد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

نماد کارشناسی خودرو اهواز
تشخیص رنگ خودرو اهواز